17 september 2010

Vänner, Sthlm och Intervjuer


Är åter på ett av mina blixtbesök hos goa vännerna F och L.

Njuter av deras nya förvärv en C3 och ler när jag tänker på att snart ska jag få packa upp min i lägenheten på Söder i Stockholm. Eller man kanske ska säga Söder om Söder. Men längre bort är det inte, faktiskt.


Lyssnar på Otis Redding och njuter av livet trots att jag med sorg i hjärtat kan konstatera att åter igen vart mina aningar besannade.

Men i mitt rus över att snart få flytta och komma åt mitt eget liv så blundar jag för detta och orkar inte lägga mera energi på andra människors välbefinnande.

Var och en får ta ansvar över sitt liv. Så är det bara!


Gårdagens intervju skilde sig inte nämnvärt från dem andra jag har varit på. Ser fram emot onsdagens föreläsning där man kommer att prata om " Jag - är mitt eget varumärke" och förhoppningsvis få några tips om vad jag kan göra så att jag känns unik och viktig för företagen.

Inga kommentarer: