25 oktober 2015

Välkommen tillbaka

Nu planeras det matlådor för fullt i köket. Fyra lådor med bulgur och kyckling och lika många med bulgur och köttfärssås. Planering är A och O när man bestämmer sig för att köra en ny period av FF.

Har länge gått och mentalt förberett mig för detta och nu är jag redo. En vit månad med en timmes träning varje dag och en rätt så strikt diet under tiden.
Sist jag gjorde det en hel månad så var jag grymt nöjd med hur tajt kroppen blev och hur bra jag nådde under tiden.

Kommer inte att följa Jarkko Kortelainens program denna eftersom jag har en grymt bra eget program som Isabella, min egen PT har gjort åt mig. Jag har två program som jag kommer att kunna följa och håller mig till dessa. Dem är ju anpassad efter mig och mina behov.
Dieten däremot kommer jag att kunna följa nästan till punkt och pricka. Kommer såklart inte äta hårdbrödmackor som dem förespråkar, men gärna frukt som jag inte äter annars.

Ska försöka att uppdatera så mycket jag kan under den här månaden men både bilder och recept.


Inga kommentarer: