21 februari 2010

Sjukt ointresserad av OS

Kommer på mig själv att haspla ur mig till kompisen att Sverige visst har tagit både GULD och SILVER inatt.
Varav hon givetvis ställer en följdfråga, VEM?
Tyvärr så kan jag varken svara på den eller i vilken gren.

Jag är så ointresserad av sport överhuvudtaget och i synnerhet i tävlingar.
Så när det matchar varandra sporttävlingar så kastar jag mig på tv och radion för att stänga av eller byta kanal.

Den rosa bilagan som följer med i AB varje dag den rycker jag med en gång och slänger direkt i pappersåtervinningen.
Tack och Lov ändå att dem har lagt in sporten som en bilaga i tidningen så det är enkelt att bli av med den.

Jag är verkligen inte stolt över detta och jag försöker som ni märker att ändå ta till mig att Sverige har fått medalj, men som sagt det är också det enda jag tar till mig.

Däremot så älskar jag att röra på mig själv, går gärna på alla spinnpass som finns i veckan, skaka på mig till afrodans och softa ner med lite Yoga. Går varje dag ca 6 km och håller igång så mycket jag kan.

Inga kommentarer: