07 april 2010

Att anta en utmaning

Alla som känner mig vet att jag är ingen tävlingsmänniska på något vis. Fast jag har en otroligt bra karaktär och har jag bestämt mig för att göra eller hålla något så gör jag det så stenhårt att man nästa kan tycka att jag går till överdrift.
Så när mina bästa vänner sinsemellan drar igång så blir det snarare en tävling för dem och en prestige för mig att kunna hålla mig hela vägen och gärna lite till. Och för att det ska bli så rättvist som möjligt eftersom vi inte har samma förutsättningar hela bunten så är inte reglerna helt lika för dem andra som för mig.
Men dem godtog min lösning och nu gäller det att komma fram till vad man får om man vinner. Och eftersom jag inte är tävlingsmänniska som sagt så tror jag heller inte på att jag vinner så jag måste tänka ut något som inte svider så väldigt i plånkan. Är det någon som har förslag på vad man ska få om man vinner en utmaning som gäller över 15 veckor?

Inga kommentarer: