22 november 2010

Ja jösses..

Upp som en sol och ner som en pannkaka.
Vilken dag alltså det var idag, tur att den tog slut för jag vara nog inte speciellt effektiv den sista timmen, men gjorde så gott jag kunde och det är gott nog hoppas jag.

Tur man är Norrlänning och inte blir helt stressad av att inte ens hinna torka sig i ändalykten och matlådan tror jag att jag har tappat helt mellan skrivbordet och pc...

Fanns inte ens tid att dra till träningen som började halv 7 så nu har jag lärt mig att ALLTID ha väskan packad och med mig till jobbet.

Men väl hemma så väntade en fin gratäng på rotgrönsaker och alla kläder tvättade så lite glad vart jag ändå.

Tills jag skulle betala alla räkningarna och kom på att jag får väl bara lön för 9 dagar denna månad eftersom jag började jag den 19 oktober. Så det blir havregrynsgröt 7 dagar i veckan.. :-D

Inga kommentarer: