24 juli 2012

Sommarens snackis

Det som är på allas läppar denna sommar måste väl ändå handla om vädret.
Länge sedan vi hade en sådan dålig sommar, kan nästan inte komma ihåg att jag har haft sommarkläderna på mig och får verkligen tänka efter när jag solade sist i Sverige.

Tur i oturen är att det ändå inte har regnat något och att jag fortfarande jobbar. Går på semester på onsdag och trots att det är dåligt väder så ser jag ändå fram emot den.
Åker till Italien och där är jag garanterad både sol och bad. Tänk att man ska behöva åka till ett annat land för att man ska kunna få lite sol på näsan och sand mellan tårna.



Så här skönt ska jag ha det from lördag och två veckor framåt. Kan behövas att ladda batterierna, för jag hinner nästan bara hem innan flyttlasset går till Sjöstaden där jag äntligen har hittat min fina lägenhet som jag hela våren har letat efter.

Så två bra saker har man att se fram emot i höst, en flytt och så en utmaning, men den tar jag närmare i höst.

CU

Inga kommentarer: