18 augusti 2012

Midnattsloppet

Tillsammans med mina kollegor på service ska vi springa midnattsloppet ikväll, min Starttid är 22:40 vilket är i senaste laget eftersom dem andra verkar starta 22:20. Men ska försöka att smita in före och springa samtidigt som dem för att slippa låta dem behöva stå och vänta på mig allt för länge innan vi går vidare och firat att vi tagit oss runt med en avslutande öl på Bishops.

Ser både fram emot detta och inte, lite dubbelt är det eftersom jag har tränat hela våren och sommaren för detta men dem sista två veckorna knappt något eftersom semestern satte lite käppar i hjulet för mig. Men jag ska ta mig runt och har under dagen laddat med skönt sällskap, mycket vatten och bra mat. Väskan är packad och håret uppsatt, nu är det bara mera vätska och en sista energikick så ska jag dra till Zinken för att möta upp kollegorna och loppet kan starta.

CU

Inga kommentarer: