18 augusti 2012

Nike Fuelband

Något som jag har gått i snart ett år och väntat på ska komma till Sverige är Nikes Fuelband, ryktet sa att dem skulle ha komma i våras. Jag har letat och sökt efter dem på nätet och i alla tänkbara butiker runt om i stan men ingenstans finns dem.
Nu under veckans som var skulle jag hämta ut min tröja till Midnattsloppet och där stod det en representant från Nike som hade bandet på sig och jag störtdyker på henne och frågar om bandet.

Hon sa att dem finns bara i USA och London där man introducerade bandet till OS och att vill man själv köpa ett får man åka dit eller vänta till maj 2013.

Trist och tråkigt när man väntat på en sak så länge och så är det nästan 1 år kvar (kanske) som dem kommer till Sverige. Vi stod ett tag och snackade om bandet och hon visa hur det fungerade och jag fick även prova det.
Särbon var också med och blev även hon faktiskt intresserad av bandet.
Men så fick jag ju en brilliant ide'. Yngsta dottern åkte ju till London i torsdag så jag sms och kollade om hon kunde hitta den där på Nike och isåfall köpa hem två till oss. Och igår kom sms tillbaka att två band låg nu i hennes resväska på väg hem till oss

Gissa om jag är nöjd? Bästa bästa hon som fixade till mamsen

Inga kommentarer: