02 augusti 2013

Äntligen!!

Så är det äntligen min tur att få räkna ner timmarna och ta semester.
Ska bli så skönt.
Hade en veckas ledig sista veckan i maj men det känns som väldigt länge sedan och den energi som jag laddade upp då är sedan länge slut.

Var på besök till min kiropraktor igår, det var inte bra alls med min axel.
Hon tror att jag har fått atros och behöver röntgas. Så idag bokade jag tid för läkare som kan skriva en remiss för magnetröntgen så att processen kommer igång och jag kan få lite hjälp med smärtan.

Middagen igår på fastedagen bestod av favoriträtten: Kycklingburgare med blomkålsmos och lite grönsallad
Totalt ca 170 kcal
Helt ok för så mycket mat.
Lyckades också få med mig cykeln hem och fick ihop 400 kcal på en tur med den.

På vågen står det -1,0 kg totalt på 2-3 veckor
Och det är jag väldigt nöjd över, har nu bara ca 1 kg kvar tills jag är i mål med min vikt.
Och det får jag väl ta efter semestern, mitt mål nu i 3 veckor är att behålla vikten för att sedan ta det sista kilot

Inga kommentarer: