26 augusti 2013

Ordningen är återställd

Visst är det skönt med semester och allt vad det innebär, men jag är också väldigt glad över att få komma in i mina rutiner när semestern är slut. Jag har aldrig ångest över att semestern är slut och att jag ska börja jobba. Och inte var det något annorlunda i år heller. Utan var uppe 05:15 imorse, duscha och fixa med matlådan, som var enligt rutin 5:2 låda. Kycklingburgare med blomkålsmos ca 170 kcal.

Och nu är klockan 17:15 och jag väntar på att Schenker ska komma med ett paket så att jag kan ta på mig löparpjucken och körs 3-4 km innan jag provar att göra ett recept från 5:2 boken, äppelgröt med kanel.

Så vi får hålla tummarna att dem dyker upp snart och inte 22:00 som var sista tiden dem kunna komma, allt mellan 17-22 sa dem är jag pratade med dem i fredags. Under tiden ska jag göra lite övningars med gummibandet, kalkaxel ska tränas bort och det fort. Fick tips idag av en kollega som har haft det och slapp operation pga av sina övningar med band, så jag provar lite och hoppas att jag får komma till sjukgymnasten fort som bara den. Har tid hos läkaren nästa vecka för remiss




Inga kommentarer: