07 april 2014

57/200 och FF


Jag har klarat första dagen av Fustra och 57:e passet av 200 iår. 
Så nöjd och så glad. Jag är på gång och det känns så bra.

Frukost yoghurt och müsli
Mellis frukt
Lunch tonfisksallad
Mellis innan träning havregrynsgröt med keso/hallon
Middag kycklingsallad med enbart grönt

Så såg min dag ut och det är lite under målet, men det gör inget så länge jag har fått i mig mina mål och nått dagens resultat.

Imorgon blir det kycklingsallad med bulgur till lunch och kesoplättar med hallon till middag.
Skillnaden den här gången med FF är att man inte behöver börja från noll med att lära sig recepten, övningarna och att äta 6 ggr per dag. Allt sitter ryggraden och går av sig själv.
Och så kan jag även kika ett år tillbaka och se vad jag åt och gjorde förra gången.

Inga kommentarer: