30 december 2014

Fortsätter funderingarna

Har i flera år gått på P&T och fått min dos av träning, men har den sista tiden längtat efter klasser och eftersom P&T inte har det i HS så bestämde jag mig för att säga farväl till dem och säga Hej och välkommen till SATS som numera finns runt hörnet där jag bor.



Och nu hoppas verkligen att jag kommer att använda det så mycket att det känns värt det.
Att betala nästan 6000.-/år jämfört med tidigare 3000.- är en rejäl ökning på ett träningskort.
Men kanske är det också så att jag triggas igång mera om jag betalar det priset...
Det lär jag snart bli varse.
Ett av mina nyårslöften detta år var att träna minst 200 pass och till dagens datum är jag nu uppe på 270 så det har jag klarat med råge. Och nya löftet om träning borde ju vara någonstans i närheten..




Inga kommentarer: