04 januari 2015

Då kör vi

I år har jag lyckats få med mig sambon att ha ett nyårslöfte.
Att ändå ha ett gör att man måste tänka efter en eller två gånger innan man avviker från dem.

Jag kör en repris på vad det gäller träningen, minst 200 pass under året. Vilket jag klarade med råge förra året. Hoppas på samma väder i år så det blir många fina pass på cykeln till jobbet.

Har startat mitt SATS-kort och redan har jag varit där 3 pass i år. Har även kommit igång med World of shape eller Fitness Fighten som det också heter, kärt barn har många namn ;-)
Denna gång har jag inte anmält mig till Finess-kampen utan programmet heter "Stay in shape"

Samma kostprogram men lite annorlunda träningsprogram. Så vi kör den ända in i kaklet januari ut och sedan får jag gör.

Har nämligen märkt att i SATS appen så finns en massa program och annat som jag kan ha hjälp av + att jag får en PT snart (som ingick i medlemskapet) och hen kanske har ett bra program som jag kan följa med både träning och kost.
Jag tror att 2015 blir ett bra år, träningsmässigt, resmässigt och kärleksmässigt


Inga kommentarer: