16 mars 2010

Petra Mede


Måste nämna lite kort om tv-programmet som hade premiär igår på kanal 3 med Petra Mede.
Det har ju blivit upphypat som bara den och trailern har ju gått för runt på kanalen länge och väl. Igår på morgonen hörde jag henne och Andreas på radion hos Adam & Gry och det verkade ju vara såååå roligt. Petra har ju i mina ögon alltid varit tokrolig i allt som jag har sett henne i.
Och man skrattade och flamsade som bara den hos Äntligen morgonen så mina förväntningar vara enorma.. Men kära nån det blev totalt platt fall och jag måste säga att sämre skit var det länge sedan kan tittade på, jag gav det 8 minuter och sedan slog jag snabbt över till Boston Tea Party med pojkarna Filip och Fredrik. Det o andra sidan är ju alltid lika tokigt och underfundigt.

Jag hoppas för Petras skull att nästa avsnitt blir bättre för henne annars kan dem redan nu lägga ner det

Inga kommentarer: