24 februari 2011

Big Brother

Jag vet att jag är ute på djupt vatten när jag säger att jag formligen bara ÄÄÄÄÄlskar BigBrother, äntligen är man igång igen och jag ser alla avsnitt och följer dessa patetiska person som man har lyckats hitta och stoppat in i huset.

Enda smolket i bägaren i år är att det går väldigt sent, 22:00 är i senaste laget när man behöver kliva upp innan 6 varje morgon.

Men som tur är finns alla avsnitten att se på http://www.bigbrother.se/ och det är en skön stund på kvällen i sängen att kolla på det innan jag släcker strax vid 22:00 varje kväll


Men frågan är varför det är så många skåningar med i år, bara en Norrläning och en Örebroare men det är säkert 10 från skåne och resten från Sthlm.


Det kommer att komma mera inlägg om BB det kan jag garantera..

Inga kommentarer: