24 februari 2011

Det är bra att frysa

För då håller man på att förbränna fett. Och det är exakt det jag vill.
Äter verkligen strikt, bara bra val som man säger i sammanhanget.

Det är dag 4 och det händer lite grann hela tiden, men idag är det som händer mest att jag fryser som en lort. Men som sagt det ska man vara glad över för då har man gjort rätt.
Jag som alltid sover med balkongdörren på glänt har inte dem sista 2 nätterna kunnat göra det för det är så in i bänken kallt både ute, inne och under täcket. Inatt funderade jag ett tag om jag skulle själa täcket som ligger på gäst-sidan, men jag orkade inte att krångla med det så jag försökte att värma mig själv.

Bra val idag har varit grapefrukt, lax med blomkål och till mellis ska jag ta lite nötter. Bra fetter alltihop. Inga kolhydrater så lång ögat når.
Idag ska jag hämta min burk med proteinpulver som jag har beställt 92% proteiner och inga kollisar. Bra komplement när man inte får i sig allt som man behöver inför en träning eller efter.

Mode today: Excited

Inga kommentarer: