22 februari 2011

Dag 2 på Detoxiriet

Bara 11 dagar kvar, har betämt mig för att lördagen den 5 mars ska bli en ätardag och
då är jag även klar med denna säsongs utrensning.

Gårdagens intag av mat var inte så man hurra för direkt, men jag var inte hungrig
och det är huvudsaken.
Morgonen bestod av yoghurt och äpple, tyvärr så kom all den upp på jobbet
så jag var rätt nöjd att få min halva grape vid halv 10.
Sedan var det lax med blomkål till lunch och en handfull osaltade nötter som mellis vid 15
Avslutade kvällen med ägg och avokado och ett medelpass på Friskis.

Med så begränsad matmängd och träning på det är det meningen att min
kropp ska gå in i en svältfas (nästan) och chockas lite så att det hände något
positivt med den och jag kan börja med äta vanlig mat med GI/LCHF på menyn.


Annars är jag väldigt trött på vädret och snön. Vill att snön ska försvinna, vädret varmare och fågelkvitter i öronen, bart på backen så att man kan börja löpa lite ute, har aldrig i hela mitt liv längta efter det så mycket som nu.

Det är hög tid att ta och kolla lite på min födelsedagspresent. En weekend-resa någonstans i Europa.. Barcelona nästa

Inga kommentarer: