21 februari 2011

Rensar rabatten

Under flera år så brukar jag rensa ut allt skit man har i kroppen jag gör en s.k Detox. Detta brukade jag göra vid varje ny årstid som en bra "kom-ihåg" Ny årstid betyder dags att rensa ur kroppen från alla gifter som man har stoppat i sig.

Men nu ska jag vara ärlig och säga att det är några år sedan som jag gjorde detta och nu har jag laddat i ca 1 vecka och mognat in i årets första Detoxkur.

Eftersom jag anser att mars är en vårmånad så kör jag nu vår-detoxen och hoppas att om ca 13-14 dagar så har alla gifter från kaffe, salt och annan typ av slaggprodukter lämnat mig och min kropp. Min kropp ska helt enkelt få en semester från socker, alkhohol, koffein och fett

Jag återkommer när jag är klar med resultatet. Men tanken är att jag även ska chocka kroppen och gå in i någon typ av förändring.
Vi får se men jag har iallafall börjar dagen med ½ grapefrukt lite yohurt till lunchen blir det lax med blomkål. Mininmalt med mat och maximalt med träning i några dagar för att komma igång.

Medans jag ändå var i rensningstagen så passa jag på att ta bort lite energitjuvar också som bara är ute efter att boosta sig själv.
Det stavas B E K R Ä F T E L S E jag har inte tid att hålla på med den typen av snack..

Inte när det är det som allt handlar om och går ut på.


Jag kan mycket väl ge alla mina vänner den bekräftelse som dem förtjänar, men det är inte min grejj att jobba med det på heltid.

Inga kommentarer: