13 oktober 2012

Lördagkväll

Tillbringar dagen med att besöka lite butiker i City och leta lite nya jumprar att ha nu när det verkligen börjar att kyla på. Även en halsduk stod på önskelistan.
Sprang runt med Särbon och försökte att hålla samma tempo runt i butiken efter det där speciella, men till slut blir jag bara irriterad för jag vet hur det slutar, vi letar efter något som Särbon har fått för sig att det måste vara trots att det är flera år sedan det var modernt och fanns i parti och minut.
Som sagt särbon är inte snabb med att hänga med i modesvängarna.

Fick till slut in henne i en butik på Gallerian och tillslut kom både hon och jag ut med en påse från Hollister.

Eftermiddagen tillbringade vi på var sitt håll, jag på gymmet med mina älskade hantlar ;-) och hon hemma på min jogamatta med mina nyinköpta 4 kg hantlar.
Så nu är vi både nytränade, nyduschade och nyätna och pånyttfödda..

Middagen idag bestod av 70 gr pasta och 150 gr köttfärssås. GOTT!!
och 4 nya matlådor blev det också.
Något som jag har vant mig vid att alltid ha både hemma och på jobbet är att det måste finnas matlådor.



Inga kommentarer: