17 oktober 2012

Operation renovering har börjat

Har nu bott här i 6 veckor och varannan dag så funderar jag på när jag ska börja att måla väggarna.

Men jag trivs så bra utan att måste ha det klart så det har inte varit någon brådska direkt.
Vilket var en stor skillnad om man tänker på Hildebergsvägen där jag måla och rusta allt direkt.

Men idag fick jag plötsligt lite ledig tid eftersom min vän fick förhinder att ses som var planerat.
Och onsdagar är definitivt en vilodag från allt vad träning heter.

Så då åkte spackelspadarna fram och alla hål blev ifyllda och nu är det bara att vänta till det har torkat så ska jag slipa och ev spackla en gång till innan jag målar väggarna vita och fräscha. Bort med dem hemska randiga fontväggarna som killen hade förkärlek till

1 kommentar:

Helgi sa...

Hej!

Ditt lilla väggprojekt skulle vara kul om du ville skriva lite om på byggforumet Byggla. Jag jobbar där och skulle i så fall kunna skicka en liten välkomstpresent! :)

Hör gärna av dig till mig om du vill veta mer, helgibyggla@gmail.com

Hoppas vi hörs!

Vänliga hälsningar
Helgi