02 oktober 2012

Det gick och det går fortfarande

Nu är det 2 dagar sedan jag gick i mål med WoS och under dem dagarna har jag tränat varje dag. Igår var jag på Friskis och körde hårt med Gisela.

Idag var jag själv ner till P&T i Sjöstaden och körde mig slut på dem övningar som jag har fått lärt mig att göra.

Allt känns bra och jag kommer att vila i morgon, varje vecka kommer jag att planera min träning och vilka dagar som jag ska vila. träna 4-5 dagar i veckan kommer att kännas som helt ok.
Kosten kommer att ligga på ca 1700 kcal om dagen så att jag fortfarande bränner lite fet. Finns lite "lovehandles" kvar som sagt.

Idag har jag tagit ut svängarna lite grann vad det gäller min kvällskeso.
Provade att göra varm äppelpytt med vaniljkvarg. Det var riktigt gott, la ner ett par frysta jordgubbar i kastrullen med äpplet och kanelen och lätt allt bli ljummet.
GOTT!!

Synd att jag inte tog en bild :-) Men allt slank ner fort



Inga kommentarer: