30 september 2012

30/30 på FitnessFighten

Final
Jag har gjort det, jag har tränat med WoS i 30 dagar utan avvikelse.
30 dagar hård träning och 1500 kcal i kroppen. Vissa dagar har det varit tuff och jobbigt, men vissa dagar speciellt nu på slutet har gått som en dans och man har bara längtat efter att köra lite med hantlarna.
Idag var det vila enligt PT och det ska jag verkligen ta fasta på. Imorgon är det ju gympa på Friskis som vanligt och så kör jag med hantlarna när jag kommer hem.
Men vila idag och kanske lite extra mat på tallriken kan vara en belöning för dessa 30 dagars hård kamp.
Under dagen idag ska vi fota lite, mäta och väga för att lämna in resultat till WoS och sedan är det bara att vänta och se vad juryn tycker om resultatet och om man går vidare i tävlingen och gör man inte depås är det helt o för mig.
Jag har ändå vunnit och hittat mitt sätt att träna och äta på och det är en vinst i sig.


Inga kommentarer: