04 september 2012

Dag 4/30 på FitnessFighten

Hålet i magen är lika stort som igår, hoppas att magsäcken snart drar ihop sig.
Igår var jag upp och vägde mig på företagets våg, en våg där man väger både sina muskler och fett i procent och om jag jämförde med mina siffror sedan i Juli så hade det under sommaren försämras en hel del. Den totala siffran var idag 6 och i juli 4. Så det märks att även mitt jympapass med styrka är bra för musklerna men har tyvärr bara satsat på konditionen och min löpning i sommar och detta är resultatet av detta. Så det var inte en dag för sent att starta FF

När jag kom till jobbet nu på morgonen fick jag syn på min blomma som jag fick när jag började här på Toyota/ BT och den verkligen blommar fortfarande efter ett år. Båda stänglarna har knopp och blommor. Tänk att ha en blomma som har blommat non-stopp i ett års tid
Tar det som ett fint tecken

Inga kommentarer: