15 september 2012

Dag 15/30 vilket betyder halvvägs

Vilken skön känsla det var i morse när jag klev upp vid 08:00 och tog min keso, klädde på mig träningskläderna och visste att nu har jag gjort 50% av min Fight.
Jag är glad och stolt över mig själv.
Jag som nästan aldrig självmant tar i hantlar och kör styrka utan som alltid utan undantag gärna kliver upp på bandet och kör både 5 som 10 km beroende på hur mycket tid jag har.
Jag går (inte glad) varje dag och jobbar 1- 1 1/2 timme på gymmet med mina hantlar och efter det träningsprogram som jag har fått av Jarkko (PT)
Den här helgen är min yngsta dotter här och vi ska nu bege oss ner till city, vilket jag inte har besökt alls sedan jag flytta till Sjöstaden.
Känns som jag har inte haft något behov och det har inte funnit tid heller.
Men nu ska vi ner och kika lite och på vägen hem så mellanlandar vi på ICA för att handla mat till mina matlådor som jag ska göra i morgon.
Lax, köttbullar och kyckling ska det bli i allafall.

CU

Inga kommentarer: