12 september 2012

Dag 12/30 på FitnessFighten

Ajajaj jag har ont i ryggen och har upptäckt två filéer där bak som jag aldrig har känt förrut.

Förstod idag när jag gjorde en övning med böjda ben som man roterar att det var därifrån som träningsvärken kom.
Så det var bara att fortsätta att jobba på den övningen och hoppas att det snart går över.

Än så länge har det inte varit någon större utmaning att träna varje dag och hålla sig till 1500 kcal /dag
Men det lär väl snart komma och då gäller det att vara tuff och se framåt. Har ju sedan jag var med i VV lärt mig att tänka rätt när det gäller mat och det brukar jag alltid plocka fram när det kommer stunder som är lite tuffare än vanligt.

Enligt programmet så ska det ta ca 1 timme att följa programmet men jag har fortfarande efter 12 dagar inte kommit under 1 1/2 timme och fattar inte riktigt om det är jag som gör övningarna för sakta eller vad det kan bero på. Men jag orkar inte riktigt lägga ner så mycket energi på att analysera varför utan ta det som det kommer

Är nöjd med upplägget och har inget behov att göra det snabbare just nu

CU

Inga kommentarer: