01 september 2012

Sicken start på dagen

Varför ska det funka klockrent när det kan j*klas .
Vakna och var väldigt taggad inför första dagen av FF och idag skulle vi få vårt träningsprogram.
Loggade in på sidan och skrollade mig ner till träningsprogrammet som mycket riktigt hade blivit aktiverad, Men det händer inte ett skit. För många nya deltagare sänkte hela servern som så klart inte står i Sverige.

Jarkko slängde snabbt upp en länk på Youtube där vi kunde gå in och se hur det kunde se ut, jag skrev ner det och drog iväg till P&T och körde mitt första FF pass :-)
Kom hem och drog in i duschen, fy böveln någon hade dött där, lukta riktigt illa. Gick i lgh och försökte hitta felet, men Nä, fann inget. Hoppade in i duschen och tänkte att jag kollar vad det är efter dusch och lite mellanmål.

Eftersom jag även skulle göra matlådor för vecka så satte jag på en kastrull med vatten till pastan, men inget händer. Spisen blir halvljum, satte på fläkten, den vill inte gå igång. Då går det upp ett ljus för mig, det är fläkten som gör att det funkar i badrummet. Något är fel, riktigt fel. Felsöker på dem plaster som jag kan felsöka, hittar inget fel alls. BLIR GALEN!!!

Suck vad ska man göra, vilka ska man ringa?
Kollar ute i porten om det står något, Finns ett felanmälannr men som bara gäller vardagar, på helgerna ska man ringa Driftakuten, är detta akut funderar jag på då? Nej det är det nog inte, kan bli hoppsan så dyrt att ringa dem.
Provar att sätta på spisen igen och vips så går den igång. Vad hände?
Skitglad iallafall, nu ska här fixas lax och kyckling till lunch och matlådor

Även servern är uppe och snurrar så nu kan jag kolla på mitt eget träningsprogram


Inga kommentarer: