16 september 2012

Dag 16/30 av FitnessFighten

Orkade bara köra det första passet av Cardion, sedan tog jag timmen med styrka på direkten utan att pausa för nästa pass med cardion.

Imorgon blir det två pass, ska först köra gympan med Klas och Gisela och sedan blir det styrka i gymmet.
Sedan när jag drar hem så ska jag svänga in på Intersport och köpa nya hantlar, Dem jag har hemma är för klena och jag behöver lägga på flera kilon för att vara helt nöjd när jag sedan ska kämpa hemma med detta i vinter.

För jag kommer att fortsätta att köra programmet efter att jag är klar med fighten det är en sak som är klart. Lägga på lite mera mat och inte köra 7 dagar i veckan.
Men samma upplägg med att äta var 3:e timme och äta lite. Att använda kroppen som redskap och köra förbrännings pass mellan övningarna.

CU

Inga kommentarer: