29 september 2012

29/30 på FitnessFighten

Bara 60 minuter kvar och sedan är jag färdig med detta.
Ska bli så skönt att få bestämma över sin träningstid själv. Att gå när man vill och träna hur och vad man vill.
Men jag ska verkligen inte förkasta detta och sluta att träna Fustra, men jag ska vila lite en eller två dagar och sedan är det dags att bestämma hur jag ska lägga upp min träning och kost för resten av hösten och vintern.

Så vältränad som jag är idag har jag nog aldrig varit, det finns fortfarande en del "lovehandles"så dem ska bort.
Även lite mera på armarna behöver jag träna.
Men ben och rumpa behöver jag verkligen inte träna så hårt mera.

Jag kommer att köra detta 3-4 gg i veckan det får räcka.
Maten kommer att ligga på ca 2000 kcal för att hålla den vikt som jag har kommit ner till.
Imorgon blir det vägning och mätning, så vet vi hur det har gått under dessa 30 dagar

Inga kommentarer: