10 september 2012

Dag 10/30 på FitnessFighten

Nu har vi kommit 1/3 av FF och det känns fortfarande bra. Vi fick om vi ville mäta oss och väga oss, Ta bilder och lägga upp dem på FB. Jag har valt att inte göra något av detta. Väntar tills det gått 30 dagar och ser om det har hänt något. Som det känns idag så har det knappt hänt så mycket mer än att jag är mör och öm i låren för jämnan.

Har tyvärr också känningar i axeln så jag får smörja mig med Voltaren morgon och kväll. Förhoppningsvis blir det inte värre än så här och kan jag klara mig med att ta en vända med salvan. Men blir det värre så vet jag inte vad jag gör, men varför ta ut det i förskott, det kanske inte blir mer än så här.

Idag var det en ny övning på FF och nu har vi snart bytt ut alla övningar som vi fick från första dagen.
Maten går över förväntan bra och i lördags så gjorde jag 18 matlådor, så nu har jag färdigt mat för 9 dagar och det känns väldigt bra, för är det något som man måste tänka på när man kör FF så är det att vara proaktiv och fixa så allt är klart när man ska äta.
Man ska ju som ett barn äta var 3 timme och har man inte maten klar då så blir det kämpigt att hinna med.

Så när jag ändå grejja med matlådorna så fixa jag samtidigt salladspåsar för några dagar både hemma och på jobbet.
 

Inga kommentarer: