06 september 2012

Dag 6/30 på FitnessFighten

Nu går det av bara farten, kom på när jag stod i duschen att detta är som när jag för 23 år sedan var med i VV och gick ner 40 kg (och har behållit den vikten sedan dess) att det tar några dagar att komma in i konceptet.
Man ska väga och lära sig vad och hur man ska äta.
Man ska lära sig vart man kan hämta inspiration och hur man kan laga till maten, efter ett tag blir man säker på sig själv och det man gör känns hanterbart och man börja att lära sig att själv sätta ihop recept och labba runt bland ingredienserna.
Och nu är jag där att jag har kommit på grejjen och i helgen ska jag laga god mat och portionera ut i matlådor att ha hemma efter träningen och på jobbet i frysen , redo att plocka fram varje dag till lunchen.

Ny övning idag igen, idag var det en ny med hantlarna

CU


Inga kommentarer: