15 september 2012

Känns som två heltidsjobb

Femton (15)  matlådor senare så känns det i både huvud, rygg och på humöret.

Måste återigen säga att dem som gör denna utmaning med FF och har småbarn skulle per automatik vinna varje månad. Att hinna med att jobba, träna, göra mat och sköta barn varje dag verkar för mig just nu vara en omöjlighet och jag fattar inte att dem hinner. 
Har läst att några kliver upp mitt i natten för att hinna med 1 timmes träning innan barnen vaknar och dem ska ha frukost och iväg till skola och jobb.
Men det måste ju vara en bråkdel som orkar och hinner göra det varje dag!

Själv känner jag att jag har fullt upp att få dagarna att hinna till med jobb och träning, matlådorna fixar jag på min lediga tid på helgerna och vännerna försöker jag att få in där i mellan.

Men idag är det som sagt toppen på backen och i morgon börjar jag att gå nerför backen med lätta steg.
Allt känns också mycket lättare idag och det kändes inte alls tufft att kliva upp på löparbandet och slå in 11 km/h. Men jag ska vara ärlig och säga att löpning INTE är det som jag i första hand kommer att prioritera 1 oktober :-)



Inga kommentarer: