13 september 2012

Dag 13/30 på FitnessFighten

Idag är det tufft och jag känner mig låg, nedstämd och lite orkeslös.
Tittar i spegeln och tycker inget händer, undrar verkligen vad jag håller på med...
Äter mina matlådor och tuggar i mig keso så det står härliga till, men känner en avsaknad av nötter, mörk choklad och ägg... Stekt ägg med korv..
Inte det att jag äter dålig mat eller mat som smakar illa just nu. Men jag äter ju samma mat varje dag, samma frukost och samma mellanmål och nu är jag lite trött på det.
Men om två dagar har jag kommit halva vägen så då går det ju bara neråt.

Tittade op mitt Fuelband igår och ser att jag ligger nästan på minuskontot vad det gäller kcal varje dag.
Äter ju ca 1500 kcal varje dag och gör av med ca 1350-1400 kcal varje dag så inte alls konstigt att man känner sig lite down för tillfället. Hoppas att det snart har gått över och energin kommer tillbaka.

CU

Inga kommentarer: