19 september 2012

Dag 19/30 av FitnessFighten

11 dagar kvar,  och varje dag händer något nytt.
Nya övningar och ny energi. Maten är väl kanske det ända som det inte händer så mycket med. Äter Keso så det tryter ur öronen på mig.
Men som tur gillar jag Keso och ser fram emot att ta mitt sista mål med bara proteiner vid 21:00. keso och kanel och inget mera.
Provade igår att blanda keso och kesella med varandra men det var inte lika gott, det slank ner såklart men enbart keso är godare.
Många äter bara kesella och det förstår jag inte alls.
Men som tur är att det finns dem som inte vill ha keso eftersom det är brist i hela landet på keso just nu

Åker till Örebro i helgen och funderade på hur jag skulle få ihop det med all mat. Men så visade det sig ju att särbon startar i helgen med WoS så då kommer hon att göra mat som funkar åt oss både.
Vi kommer både att gå iväg och träna varje dag så det kommer ju också att fungera bra.

Tog en bild idag för att se om det syns något...Ja ni kan ju bedöma själv

Detta är dag 1 och dag 7

Dag 10 och 20 kommer imorgon

Inga kommentarer: