05 mars 2011

BankOMaten

Igår var det då dags att testa tastekortet på första resturangen och det gick ju smidigt faktiskt.

Över förväntan till och med, vi bara sa när vi kom att vi hade tastekortet - Jag tror att dem har fått tillsägelse att behandla oss med det kortet lite bättre, att verkligen skärpa sig till det yttersta eftersom vi ska ju bilda oss en positiv uppfattning av helheten. Och det gick ju bra, vi var nog alla nöjda med den Mix-tallriken även om jag tog en sallad istället för pommes till maten som gärna hade kunnat vara något större.

Så jag kommer att besöka både restaurangen och jag kommer alldeles säkert att använda koret flera gånger.

Mat och dryck för två personer 350:- är helt ok.


Annars är det idag en underbar dag, solen verkligen skinner och det är plusgrader på termometern. En utedag verkligen, ska hoppa in i duschen och morna mig. Men först ska jag mata min surdegsgrund. Dag 3 och den vill ha lite mat och dryck den med!


Inga kommentarer: