23 mars 2011

En helt vanlig dag

Känns som jag bara ha jobbat, tränat och bakat den sista veckan.

Men nu är min beredskapsvecka över för den här gången och ca 8 veckor tills nästa.
Det är ganska ok att ha det så, men oftare skulle jag nog inte vilja ha det.
Man blir så oerhört låst under helgen när man har en 24/7 vecka. Vardagarna fungerar ju väldigt bra med överlämning runt 22 och så jobba lite udner natten för att lämna över till dagen vid 08 Men helgerna är grymt jobbiga, och snart är det sommar och ännu värre att bara kunna sitta på ballen och njuta om det är fint väder. Det är sådana gånger som jag önskade att man hade lite, lite dagssol på den så att man åtminsone kunde få färg medans man jobbar.

Annars så är det träning inför tjejmilen som gäller. Siktar på löpning ca 3 ggr/vecka nu och än så är det 5 km rundor som gäller. Men ska öka på snart med 1 km till.

Och bakningen är succe nästa varje gång...så gott med nybakat nästa varje dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Taina !
Oj, vad länge sedan vi hördes av. Har du verkligen flyttat till Stockholm ? Försökte att hitta ditt telnr och letade till slut efter dig på google och där hittade jag dig ! Kan du inte höra av dig, det hade varit jättekul, stor kram, Bettan, elizabeth_selvert@hotmail.com