08 mars 2011

Kvinnodagen

Idag firar vi alla vackra och starka kvinnor som finns i världen med en semla.
Idag ska till och med jag unna mig en semla, hoppas att det ska finnas någon kvar när jag går hem från träningen ikväll på Luculles (kallar affären för det även om jag vet att den heter Sjövikshallen) Frågor på det?

Annars händer inte mycket, jobbar, tränar och äter och längtar till Barcelona, funderar på att ta med mig mina löparkläder eftersom jag har sett att det finns ett gym på hotellet.

Kan ju inte vara helt fel att träna lite mellan all god mat man ska äta..Jag är ju en stor fantast av tapas och ska man då till Tapas-Mecka så vet man ju redan i förväg att man kommer att lägga på sig något hekto och det känns ju väldigt onödigt
SÅ det blir skor och ett par leggings att träna i, det tar inte större plats än att jag fixar det. Få ta ett par byxor mindre med mig istället.


Går in i en osocial vecka snart och försöker att mentalt förbereda mig på det, det är jobbigt och jag vet att jag kommer att stå och titta ut genom fönstret i helgen och längta ut, tur att jag har köpt mig ett träningsredskap som jag kommer att använda kraftigt, ska bara förnya min stegräkare också som jag har lyckats att ha sönder, den andra i ordningen. Men denna gång blir det en 49 kr historia, ingen idé att köpa en för 500 kr om man ändå ska supa bort dem eller ha sönder dem på träningarna.

Inga kommentarer: