02 mars 2011

En helt vanlig onsdag

Nu är det bara 2 hela dagar kvar tills jag bryter min Detox, har bestämt mig för att bryta en dag tidigare än tänkt. Detta för att jag och mina vänner ska gå ut och äta på fredagkväll.
Så då kan jag lika gärna bryta då på kvällen som på lördagmorgon.

Köpte mig igår något som heter TasteSthlm och som går ut på att man äter för 2 men betalar bara för 1 på 71 olika resturanger i stan.

Många har dock bara att man får äta sönd-torsd men jag går gärna ut en dag mitt i veckan eller avslutar helgen med en bit god mat, så det blir inga problem.

Däremot så ska det bli spännande att se om jag kommer att nyttja kortet mer än bara nu på fredag. Är så typiskt mig att gå på sådant här och sedan finns det alltid en hake när man väl kommer till resturangen. Men vi får se..nu ska vi pröva detta för första gången på fredag iallafall och gå på något som heter BankoMaten

Annars är allt som vanligt denna onsdagsmorgon, har mina två kollegor från dem andra processerna inne en sväng på kontoret vilket som sagt bara händer onsdagar. Så då blir det att gå på lunch med dem, får hoppas vi väljer ett ställe där jag kan hitta bra val. Annsr så gillar dessa herrar pizza och kebab vet jag, men idag hoppas jag att jag får välja ställe.
Ska även hinna med att träffa en annan ny bekant som jag har fått sedan jag flyttade till Sthlm, vi ska träffas på Chokladkoppen i Gamla Stan och uppdateras oss vad som har hänt dem sista veckorna. Så vad kan man mera säga än att det är en helt vanlig onsdag.
Med lunch ute, träffa vänner och Mästerkockarna på tv

Inga kommentarer: