23 juli 2013

9 arbetsdagar kvar

Ser faktiskt nu om jag kisar ordenligt att låååångt där fram så finns min semester och det känns gott.
På jobbet börjar kollegorna ramla in en efter en och efter deras välförtjäna semestrar.
Brunbrända och full med minnen från vad dem har varit med om.

Om 9 arbetsdagar är det min tur att städa undan allt som ligger i högar och jag får sätter min outlook på "out of replay", koda telefonen SEMESTER och krama mina kollegor Hej då!
För att och drar ut i världen med min särbo

Denna gång bär det av till Grekland, närmare bestämt Kreta
Ser fram emot denna resa så enormt mycket, två veckor med sol och bar.
Älskar det Grekiska köket och deras vin, så jag får nog räkna med att även ta med mig löparskorna och ett par tights.

Idag är det iallafall en vanlig dag och snart ska jag ta min mackor till frukosten, det blev några kycklingburgare kvar sedan igår så kommer att gå åt till lunchen.
I eftermiddag blir det en sväng till Liljeholmen och träffa min vän för lite uppdateringar.
Sedan hoppas jag att vinden inte har vänt när jag ska cykla hem, för jisses vilken motvind jag hade till jobbet imorse. Oskönt!





Inga kommentarer: