12 juli 2013

Resor och gamla kort

Igår hittade jag äntligen min externa hårddisk och kunde kolla igenom 12 år gamla kort.
Vad mycket man har hunnit med på dessa år, gift mig, skilt mig och flyttat 8 gånger och rest, rest och rest.
Jisses vad jag har lagt ner mycket pengar på mina resor, och det är värt varje krona.
Jag älskar att resa och spendera alla mina pengar på det. Har nästa alltid en resa bokat och ser fram emot att åka nu om 4 veckor till Kreta och om ca 6 månader åker vi till Jamaica för att fira min 50 årsdag

Att resa för mig betyder redan vid bokningen, att titta på reserna, hotellen och kika på olika forum och läsa mig fram till vad man ska tänka på och vad man ska undvika.
Själva planeringen är ett stort moment att hela upplevelsen för mig.
Planera, drömma och göra research inför resan är halva nöjet.
Kommer aldrig att sluta att drömma, resa eller att ödsla mina pengar på detta

Inga kommentarer: