16 juli 2013

En helt vanlig tisdag

Hela dagen igår gick väldigt bra, åt min lunch bestående av 100 gr skinka och melonsallad -155kcal
och ett äpple - 90 till mellis när jag kom hem. Satt på balkongen och njöt av dem sista soltimmarna innan det var dags att gå in och fixa med maten för kvällen och för idag.
130 gr Kycklingburgare och sallad - 250 kcal
totalt för hela dagen blev det ca 500 kcal

Gårdagens meny
12:00 skinka med melonsallad 155 kcal
17:00 äpple 90 kcal
20:00 130 kycklingburgare med sallad 250 kcal

Idag blir det en vanlig dag, men såklart så går den i nyttighetens tecken.
Grillat med feta/melonsallad till lunchen och så får vi se vad jag hittar på till middag.
Har så mycket pyttsar och skålar i kylen som jag behöver kolla igenom och ta reda på

Har också hunnit med att äta frulle på jobbet, yoghurt och Pauluns musli
Älskar den musli med smak av äpple och kanel.
Äter den varje morgon när jag inte fastar

3 dl 0,4% naturell yoghurt
40 gr musli
totalt 290 kcal

Inga kommentarer: