11 juli 2013

Fastedag och cykla till jobbet

Idag är det torsdag och det betyder fasta.
Konstigt hur man ställer in sig redan på morgonen att idag blir det snålt med föda och så anpassar man sig direkt efter det.
Inga konstigheter alls.

Eftersom tvärbanan ligger nere mellan Sickla Udde och Gullmars så har det blivit att jag har cyklat dem 3 milen som det blir fram och tillbaka till jobbet och så även idag.
Men det var inga problem att fixa det.
Har som vanligt med mig en stor flaska av mitt bubbelvatten (sodastream is the shit) och den dricker jag under förmiddagen om hunger träder in.

Nu har jag precis kommit från lunchen och kycklingburgaren med sallad satt fint.
Tar en frukt när jag kommer hem med lite kaffe på balkongen, om solen fortfarande lyser.
Och sedan blir det kyckling med blomkål/broccolimos till middag.






Men som sagt att cykla 3 mil är inga konstigheter trots att du inte har någon energi i kroppen!

Inga kommentarer: