19 juli 2013

Äntligen helg!

Känner mig trött och sliten, behöver semester snart.
Men det är hela 14 dagar kvar innan det är min tur att städa skrivbordet och sätta outlooken på "Out of replay"

Igår var det veckans andra fastedag, och det gick bra hela dagen.
Efter 1,5 mils cykling hem i snabbt tempo så vart det mellis med ett äpple och en kopp kaffe. Tanken var att jag skulle ta en PW på kvällen medans tvätten torkade i tvättstugan, men jag hamnade i soffan och kollade på Sopranos som har blivit min favorit-serie.
Jag är säkert tillsammans med min sambo dem sista i världhistorien som inte har följt denna serie medans den gick på tv.

Men efter att  James Gandolfini gick bort så fick jag upp ögonen för serien och är glad att jag har 5 säsonger kvar att kolla på i sommar.
Gillar både Gandolfini och hon som spelar hans fru Edie Falco som vi har sett i Nurse Jackie.
En helt galen sjuksyrra som både knarkar och är otrogen sin man. Han ni inte följt den serie så kan jag tipsa er nu att ni letar reda på avsnitten som finns och kollar nu istället.

Inga kommentarer: