25 januari 2014

Äntligen helg

Känner verkligen att nu är det dags att få lite semester. Jobbade hela julen och var bara ledig dem dagar som var helg, hade bara 3 veckors semester i somras och det är alldeles för lite. Minst 4 behövs för att man ska få den där ledighetskänslan som behövs för att ladda batterierna.

Idag är det bara 16 dagar kvar tills jag ska få en välförtjänt semester och resan till Jamaica sitter verkligen som en smäck just nu.

Har ju en semestervecka till inplanerad i juni och över midsommar. Ska bli helt fantastiskt att få åka med barnen på en resa. Det blir väl sista gången jag har chans och möjlighet att kunna resa med barnen på semester. Mer om den resan kommer inte att komma i den här bloggen eftersom allt är Top Secret!

Nu ska jag stoppa i mig lite energi och gå iväg till P&T för att göra pass 14/200 sedan blir det en Pw (15) för att fika med vänner i city och pw hem(15)
Ikväll blir det bio med en annan vän och imorgon ska jag bara chilla...



Inga kommentarer: