08 januari 2014

Pass 6/200


Herregud så disträ jag måste har varit idag när jag klädde på mig till träning.
Tyckte att byxorna var lite ojämna och fick dra upp dem gång på gång på löparbandet tills jag såg att jag hade satt på mig dem bak och fram =D

Det var bara att stoppa bandet och springa in på toan och vände på dem, det gick verkligen inte att ha dem fel för då hade jag bara tänkt på det och inte fokuserat mig på löpningen.

Idag var det  kondition som stod på schemat. Jag springer efter ett program på 12 veckor och är på vecka 7. 
Programmet går ut på att springa 10 km under 60 minuter.
Jag springer efter det 3 ggr i veckan och när dem 12 veckorn är klara så blir det att fixa 15 km på 90 minuter och sedan är jag nöjd. Då får jag börja att sänka tiden på samma distans.
Det är ju ett av mina löften att klara 15 km eller 90 minuter innan sommarsemestern.



Inga kommentarer: