21 januari 2014

Uppe med Tuppen

04:50 vaknade jag och kände mig pigg. Hade satt klockan på 05:00 så det var lika bra att kliva upp
Idag var dagen då jag hade planerat att gå och träna innan jobbet. Ville prova om jag fixade det och känna efter hur det kändes.

Ibland känns det som jag inte hinner träna i den omfattningen som jag vill, dels för att jag även vill träffa kompisar, tvätta och hinna handla men även att gå på bio, se tv eller bara fixa matlådor gör att tiden som man är ledig blir så begränsad och då är det bra att veta att man kan faktist gå och träna innan jobbet.

Så sagt och gjort jag fick på mig träningskläderna och trampade iväg till P&T. Trodde i min enfald att jag kanske skulle vara själv, men det var redan en tjej där och yterliggare 3 anslöt sig innan jag var klar och gick hem runt 06:00

Kändes bra och kommer definitivt att göra det flera gånger, känns bra nu när jag vet att jag har gjort dagens pass och kan chilla lite när jag kommer hem, fixa lite matlådor och ta igen mig i soffan.

Så nu är pass 12 gjort och bara 188 st pass kvar att göra i år :-)

Inga kommentarer: